Friday, May 10

Gusti Ganas Dari Jepun

                 Semua orang tau yang sukan gusti adalah satu lakonan dan semuanye telah dirancang dengan tujuan menghiburkan penonton. Yelah, kalau kite biasa bergaduh, sekali tumbuk pun dah berdarah muka. Nie kan pulak sampai kena belasah teruk macam tu tanpa mengeluarkan setitik darah pun. Walaubagaimanapun, dekat Jepun masih ade gelanggang gusti yang menampilkan gusti yang ganas dan ahli gusti akan berlumuran darah kar atas gelanggang. Ahli gusti nie menggunakan mentol lampu pendaflour sebagai senjata semasa beraksi. Jom tengok ape yang terjadi kat ahli gusti nie..




























Mr R PK : Pernah tengok video seorang ahli gusti ‘pecah’ muka bile tangga yang digunakan kena tepat kat muka die. Mungkin salah skill la tu.. Masa berlatih tak nak dengar cakap jurulatih.. Tu lah akibatnye... Hehehe...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...